Strona główna | Mapa serwisu | English version
VoIP > LINKSYS > telefon SPA922-EU

telefon SPA922-EU

Telefon IP przeznaczony do użytku domowego oraz małych biur. Łatwość instalacji, trwałe wykonanie i niezawodność pozwolą na pełne wykorzystanie technologii VoIP.

Specyfikacja cześci VoIP:

  • protokół głosowy SIP v.2 (Session Initiation Protocol),
  • kodeki głosowe G.711 a-law, G.711 micro-law, G.726 (16/24/32/40 kbps), G.729A, G.723.1 (6.3 kb/s, 5.3 kbps),
  • wsparcie dla VAD (Voice Activity Detection),
  • automatyczne łączenie z domyślnym serwerem SIP,
  • wsparcie dla serwera STUN,
  • przesyłanie pakietów głosowych za pomocą szyfrowanego protokołu SRTP,
  • możliwość określania wielkości ramek audio na pakiet,
  • dial plany,
  • wsparcie dla dzwonienia przez adresy IP,
  • wyświetlanie numeru dzwoniącego,
  • zabezpieczenie systemu hasłem (przed resetem, zmianą ustawień),
  • osobne panele konfiguracyjne dla użytkownika i administratora,
  • HTTPS za pomocą mini certyfikatów generowanych przez Linksys,
  • HTTP Digest - Encrypted Authentication via MD5 (RFC 1321),
  • szyfrowanie AES do 256 bitów,
  • wbudowany serwer www do zarządzania telefonem,
  • zarządzanie poprzez klawiaturę telefonu,
  • system provisioningu przez  HTTPS, HTTP, TFTP,
  • możliwość podłączenia 1 linii telefonicznej.

Specyfikacja telefonu:

  • 2 porty FastEthernet (RJ-45),
  • 1 port do słuchawki telefonicznej (RJ-7),
  • obsługa jednej lini SIP,
  • wbudowany zestaw głośnomówiący i mikrofon,
  • wyświetlacz monochromatyczny 128 x 64px,
  • wyświetlanie numeru dzwoniącego (możliwość blokady wybranych numerów),
  • Call Hold, Music on Hold (w przypadku spięcia z serwerem ASS), Call Waiting,
  • transferowanie telefonów pod wybrany numer lub losowo do całej grupy,
  • telefony konferencyjne,
  • automatyczne ponawianie,
  • przekierowywanie telefonów – bezwarunkowo, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty,
  • logi połączeń: wykonanych, odebranych, utraconych,
  • oddzwanianie na numery z logów,
  • wpisy szybkiego wybieranie (do 100 pozycji),
  • DND,
  • możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkrentej linii,
  • licznik czasu rozmów,
  • szybkie wybieranie,
  • Syslog, Debug, 
  • wbudowany serwer administracyjny do zarządzania dla administratora i użytkownika,
  • system provisioningu (HTTP, HTTPS, TFTP),
  • możliwość zablokowania “twardego” resetu telefonu poprzez ustawienie hasła administratora,
  • diody LED wskazujące stan linii – aktywna, nie zarejestrowana,
  • podświetlane przyciski: Audio Mute On/Off, Headset On/Off, Speakerphone On/Off,
  • przycisk HOLD, menu, sterowanie głośnością,
  • zasilanie zewnętrzne 5V (brak w zestawie), opcjonalnie możliwość dokupienia zasilacza,
  • wsparcie zasilania PoE (Power over Ethernet),
  • wymiary: 195 x 160 x 180mm.

Zapotrzebowanie na pasmo dla kodeków głosowych:

  • Best - G.711u wymaga 64k pasma,
  • Best - G.711a wymaga 64k pasma,
  • Good - G.726-40 wymaga 40k pasma,
  • Good - G.726-32 wymaga 32k pasma,
  • Good - G.729 wymaga 8k pasma,
  • Normal - G.726-24 wymaga 24k pasma,
  • Normal - G.726-16 wymaga 16k pasma,
  • Normal - G.723 wymaga 7k pasma.

Gwarancja 2 lata.

W opakowaniu znajdują się: telefon IP SPA922, słuchawka, stand, przewód słuchawki (56 cm), kabel ethernet RJ-45, instrukcja szybkiej instalacji.

                           produkty zaawansowanych technologii dla ambitnych - tatie@onet.pl   08.VIII/2006